vineri, 10 mai 2013

MARATONUL REGAL – editia a II-a, 10 mai 2013




Emotii mari.... PRIMUL NOSTRU SEMIMARATON!!!! Nu stiam daca vom reusi sa-l ducem pana la capat, insa primul sfat a venit de la Ilie: "Nu-l scapati din ochi pe MOSION, si sigur veti scoate sub 3!"

Participarea la BIHM – Semimaratonul International Bucuresti –Petrom avea mare legatura cu participarea la Maratonul Regal! Timpul limita la BIHM era de 3 ore; asadar, daca reuseam acest lucru la Regal, urma sa participam o saptamana mai tarziu la Petrom; daca nu, stam acasa si crosetam :D ...


Si asa am facut: i-am ascultat sfatul lui Ilie.. de la start si pana la finish am alergat umar la umar cu Mosion Gheorghe... Din start am stiut ca avea sa fie o cursa de neuitat: 21 km relaxati si plini de sfaturi pretioase!!! Un om calm, cald, plin de viata... pe scurt, prezenta de care ai nevoie atunci cand esti nesigur si usor panicat :D ... Nu vom uita vreodata incurajarile primite din cursa, din partea lui Mosion....
Dupa cursa, a urmat petrecerea ce a avut loc la Casa Regala; ne-am reintalnit aproape toti concurentii, am socializat, am filmat si am plecat de acolo cu multe aminiri... regale. ;)

La plecare, gandul ne-a zburat tot la MosIon: cum ne vom descurca, fara dumnealui, la urmatoarea competitie......?

Dupa cursa, a urmat petrecerea ce a avut loc la Casa Regala; ne-am reintalnit aproape toti concurentii, am socializat, am filmat si am plecat de acolo cu multe aminiri... regale. ;)
La plecare, gandul ne-a zburat tot la MosIon: cum ne vom descurca, fara dumnealui, la urmatoarea competitie......?

La plecare, gandul ne-a zburat tot la MosIon: cum ne vom descurca, fara dumnealui, la urmatoarea competitie......?


 Pe Mosion Gheorghe il stiam de la Maratonul Zapezii. A fost vedeta competitiei! Toata presa se inghesuia sa prinda cateva cuvinte de la omul care a fentat boala! Grav bolnav, a refuzat sa accepte realitatea medicala si a ales sa-si prescrie propria reteta: sanatate prin sport! Avea in jur de 50 de ani cand a hotarat ca vrea sa mai traiasca... mult! Acum, dupa 30 ani, nu numai ca are o conditie fizica excelenta, care starneste invidia barbatilor, dar sta excelent si din punct de vedere medical!


La finalul cursei, l-am imbratisat si ne-am felicitat reciproc... Noi i-am multumit ca ne-a fost alaturi emotional si tehnic, iar dumnealui.... ne-a uimit! Ne-a multumit, la randul sau, ca i-am ramas alaturi, pas cu pas, 21 km, "nu cum fac altii: stau langa mine atata timp cat se filmeaza sau se fotografiaza de pe la emisiuni, apoi trec mai departe..." no comment!!!

Targetul a fost atins, asadar ne-am “calificat” pentru Semimaratonul Petrom si am scapat de crosetat! J

Festivitatea de premiere a fost in ton cu importanta evenimentului sarbatorit in acea zi: toate televiziunile au avut reprezentanti care formau un front ca de lupta in fata maratonistilor. Castigatorii fiecarei probe au ocupat, pe rand, locurile binemeritate pe podium si au fost premiati de catre Alteţa Sa Regală Principesa Margareta!