duminică, 24 noiembrie 2013

Premiul ISOSTAR: Antrenament cu CIPRIAN BALANESCU




Asadar, munca mea a dat roade: pentru ca am fost un “buzzer” activ, am castigat campania Isostar!!!
Premiul vanat de toti cei 120 de participanti la campania de testare era un antrenament cu Ciprian Balanescu, multiplul campion national la duatlon si triatlon!

Cateva dintre performantele lui:
- Campion balcanic la duatlon (2013)
- Vicecampion balcanic triatlon (2013)
- Campion național triatlon (2009-2013)
- Campion național triatlon Xterra Off-road
- Campion național duatlon (2013)
- Triatlonistului Anului 2013 în România
- Câștigător a numeroase concursuri de alergare montană din România


Nu are sens sa va mai spun ca m-am bucurat ca un copil cand am vazut ca ma aflu printre castigatorii campaniei, alaturi de Paul Coman ( Bucuresti) si Tripon Sorin ( Arad)… Vestea a picat cum nu se putea mai bine; intre o interventie chirurgicala, vizite la spital (personajul in cauza fiind mama..) si o dermatita cauzata de stress (simtita pe pielea mea, la propriu si la figurat :D ) !

Emotii am avut inca din clipa in care Ciprian m-a sunat pentru a stabili data si ora sedintei. Propunerea a fost “sambata, 09:00 a.m., la 168 Sport Station” , si asa a ramas! Doar nu era sa negociez cu “The Champ” !

Am aflat ca sedinta va fi una individuala, ceilalti doi castigatori urmand sa se bucure de premiul cuvenit in functie de disponibilitatea fiecaruia.

Ciprian a venit insotit de antrenorul lui, Flabio Carmona, antrenorul Lotului National de Triathlon al statului Cuba.

Locatia
168 Sport Station are o suprafara de 2000 m², dedicate  wellness-ului si activitatilor fizice.  Este locul unde Ciprian se antreneaza. Si cum rezultatele la superlativ sunt sustinute de o locatie pe masura, voi scrie un articol, in curand, doar despre 168 Sport Station! Pe scurt, locatia este impartita in:
-zona GYM ( 400 m2, echipamente de ultima generatie)
-zona SPA – trenuie sa vedeti cu ochii vostri, e… wow!
-piscina - 22 m lungime, 7 m latime si 1,50 m adancime – 3culoare;
-studio AEROBIC  - 270 m²
-Studio Spinning – 20 de biciclete spinner

Antrenamentul

Antrenamentul a fost divizat in cele 3 probe de triathlon: alergare, bicicleta si inot.
Segmentul de alergare s-a desfasurat in zona GYM, pe banda de alergare;
Pentru mine a fost o experienta mai aparte; am alergat pentru prima data de banda J si nu pentru ca tocmai as fi aparut din codru, daaar… Sa va explic ce inseamna pt mine alergarea: inseamna sa alerg in aer liber, fara casti, sa-mi suiere vantul pe la urechi, sa simt asfaltul/pamantul sub talpi, sa simt gustul prafului si vantul cum intra si iese prin tricoul tehnic :)) din punctual asta de vedere sunt mai… naturala.  :D
Desi sunt pasionata de fitness si, implicit, imbratisez practicarea lui indoor, la capitalul cardio merg cu precizie pe outdoor :D
Cu toate acestea, a fost o experienta super-placuta!! Nu in fiecare zi se intampla sa fii supervizat de un multiplu campion si de antrenorul acestuia J.
Ideea era ca cei doi sa ma vada in actiune, sa-mi semnaleze greselile pe care le fac iar eu sa incerc sa le corectez.
La aceasta proba, am aflat ca am nevoie de ajutorul unui medic ortoped; lucru pe care-l banuiam deja, pt ca in pozele din competitii am vazut ca arunc in exterior varful piciorului drept… Iar glezna piciorului stang inca nu si-a revenit dupa experienta de la Comana (caci doar eu puteam sa alerg in padure cu adidasi de asfalt…. ;) )
Ca si aspecte pozitive, am aflat ca pozitia umerilor, miscarea mainilor pe langa corp si aterizarea pe talpa sunt corecte. Asadar, ma misc “natural” :P

A urmat proba de bicicleta, care s-a desfasurat in “studio spinning” .  Aici, am aflat cat de praf sunt.. Ultima oara am atins o bicicleta in urma cu 17 ani. Asadar, cei doi supervizori au fost nevoiti sa ma invete:
-care e pozitia corecta a talpii atunci cand pedalez;
- ca mainile trebuie sa le tin de forma, si nu sa indoi mecanismul acela metalic;
- ca ochii pot sa-I folosesc si pt a privi in fata, stanga si dreapta, nu doar in pamant..
 Pe scurt: pe cat a fost de amuzant antrenamentul pentru asistenta, pe atat a fost de dureros pentru mine… mai exact pentru o anumita parte a corpului meu :D si nu, nu ma refer la picioare!!!
Am parasit studioul de spinning cu dorinta de a invata sa merg pe bicicleta, insa mai intai va trebui sa imi achizitionez una; una cu saua moale!! Foarte moale!!! J)))

A urmat sedinta de inot. Ciprian a avut o rabdare fantastica; am invatat stilul de inot craul (crawl)  si  cum sa inspir si sa expir aerul, in mod corect (fara sa ma panichez cum sunt tentata sa o fac, mai mereu)… Am ascultat fiecare sfat venit de la Ciprian sau de la Flabio si am executat fiecare comanda. Si, desi imi era foooarte frica de aceasta sedinta, am aflat m-am descurcat cel mai bine!!! ;)

IMPRESII DE FINAL
Nici nu am realizat cat de repede a trecut timpul; La ora 09:00 intram la vestiare, la 12:00 ieseam. J
M-am bucurat de fiecare clipa petrecuta alaturi de ei; si asta pentru ca eu chiar mi-am dorit acest antrenament! Am invatat foarte multe lucruri, am primit foarte multe sfaturi si am petrecut timp valoros alaturi de oameni valorosi..
In final, trebuie sa multumesc entitatilor ce au facut posibila aceasta experienta: Isostar Romania, Ciprian Balanescu, Flabio Carmona, 168 Studio Sport, BuzzStore.
Radu Cristi, prietenul nostru fotograf, a fost prezent si a imortalizat antrenamentul, pas cu pas. Ii multumesc din suflet pentru ajutor!
A fost o zi in care, pana am inchis ochii, am repetat non-stop: “Ce frumos a fost…”
Si in sufletul meu, sper sa mai fie ;) …