vineri, 20 martie 2015

#Dreptul la fericire




Sambata, 21 martie, este ziua  Ziua Internaționale a Sindromului Down.

Evenimentul #Dreptul la fericire a fost organizat de Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități (CEDCD)ocazie cu care ieri (19 martie) ne-am adunat, cu mic - cu mare, la Plaza Romania

Ajunsi acolo, am intalnit-o pe Madalina Turza, presedinta CEDCD si mama Clarei, o fetita speciala si adorabila intru totul ♥. Urmaresc Activitatea Madalinei si stiu cat de mult se zbate pentru drepturile copiilor cu nevoi speciale, ii citesc toate povestile pe care le impartaseste cu noi... ma bucur odata cu ea, plang odata cu ea..
Mi-am dorit din tot sufletul sa o cunosc! Imi imaginam ca o sa ii spun cate si mai cate, o explozie de ganduri bune si felicitari, dar... ce crezi? 
Cat ma stiti voi de moldoveanca, cu toate vorbele la mine, nu stiu daca am reusit sa scot cateva idei coerente... Madalina e un super-om! O stiam si am simtit-o din imbratisarea si privirea ei calda, generoasa..






Apoi, copiii....in doua ore am primit doza mea de fericire pentru restul anului! Au prezentat pe covorul rosu, rand pe rand, tinute la fel de dragalase ca si ei! Au zambit de la primul pana la ultimul pas, ne-au trimis bezele,ne-au aratat inimioare si au facut piruete!.. Doar cei prezenti acolo stiu ce am simtit.. Inima statea sa bubuie si parca aerul era insuficient!

Am vazut parinti emotionati si mandri peste poate de odoarele lor speciale, oameni frumosi cu spiridusi la fel de frumosi si veseli!
Nadir a urcat pe scena si a cantat cateva melodii.. Nu mai e nevoie sa spun ca toti copiii au dansat fara pauza, au cantat versurile melodiilor si s-au bucurat cel mai mult de prezenta artistului!

Evenimentul a avut ca scop, pe langa informarea audientei despre sindromul down si prezentarea de moda, si strangerea de fonduri.
Oricine facea o donatie de minim 30 ron, primea un tichet pentru tombola. Nadir a fost invitat sa extraga un tichet; primul tichet. Cine credeti ca a castigat un 
voucher Diverta de 50 lei? Exact: EU! M-am bucurat enorm, asadar nu e o pura intamplare ca sunt nascuta de Ziua Internationala a Cartii, iar shoppingul in librarie se masoara in "cutii", nu bucati.. :)) 

In final, retineti mesajul transmis de CEDCD: 

"Pentru oricare dintre noi, dreptul la fericire este ușor accesibil, atât de ușor încât de multe ori uităm să ne mai bucurăm de el. 
Haideti să învățăm de la copiii ”altfel” să ne bucurăm de fiecare clipă și să zâmbim mai des. " ♥