joi, 10 octombrie 2013

ISOSTAR - Handmade by me





Cum se impaca sportul cu arta? Simplu: dupa ce am consumat minunatele produse de la Isostar Romania, m-am decis sa le reproduc, in varianta neconsumabila. Asadar, am luat cateva bucati de lut, le-am modelat, le-am pictat apoi le-am transformat in accesorii pentru echipamentul sportiv.
Acum, rucsacul meu din care nu lipseste bidonul silver, are si un fratior mai mic (din lut) agatat de fermuar. Multumesc, Isostar! Multumesc, BUZZStore!
.... va las acum, merg sa-mi pregatesc echipamentul pentru antrenamentul cu Ciprian Balanescu!!!!!!!!! :)))
Acum, rucsacul meu din care nu lipseste bidonul silver, are si un fratior mai mic (din lut) agatat de fermuar. Multumesc, Isostar! Multumesc, BUZZStore! .... va las acum, merg sa-mi pregatesc echipamentul pentru antrenamentul cu Ciprian Balanescu!!!!!!!!! :)))